zwangerschapswens

Hoe begin je bloggen over een vruchtbaarheidsbehandeling?

Bij het schrijven van deze eerste blogpost hebben mijn vriend en ik er reeds een hele weg op zitten. Hoe begin ik er in godsnaam aan om een overzicht te geven van ons traject zonder in verveling te vallen? Ik heb me voorgenomen om jullie het leed te besparen en zal hier dus geen chronologische volgorde beginnen neerpennen. Bij elke post zal duidelijker worden wat we reeds hebben moeten doorstaan in anderhalf jaar tijd. Nog niet lang hé, wat is nu 1,5 jaar op een mensenleven? Als je 3 miskramen moet meemaken in die tijdspanne, de diagnose PCOS én een aangeboren baarmoederafwijking erbij cadeau krijgt, dan kan ik je verzekeren dat je bang bent voor de dagen, weken, maanden of misschien wel jaren die nog moeten komen! Want ja, het kan wel eens lang gaan duren om dat hoopje geluk te mogen ontvangen!

5 gedachten over “Hoe begin je bloggen over een vruchtbaarheidsbehandeling?”

  1. Heel moedig van je Charlotte om over dit onderwerp te schrijven! Dat moet zeker niet makkelijk zijn en is hopelijk een uitlaatklep. Blij dat we op die manier jullie traject kunnen volgen en beter begrijpen. Veel succes vrijdag! Ik zal duimen! grtz, Miet

    Geliked door 1 persoon

  2. Bedankt Miet. Het van me afschrijven helpt. Er is weinig tot geen info te vinden over aandoeningen zoals mijn baarmoeder. Indien ik hiermee iemand in hetzelfde schuitje informatie en inzicht kan geven met ons verhaal te delen, en hen daarmee kan helpen, dan is dit dé reden waarom ik het doe. Kwestie van op een positieve manier omgaan met onze situatie! ❤

    Like

  3. Bedankt Miet. Het van me afschrijven helpt. Er is weinig tot geen info te vinden over aandoeningen zoals mijn baarmoeder. Indien ik hiermee iemand in hetzelfde schuitje informatie en inzicht kan geven met ons verhaal te delen, en hen daarmee kan helpen, dan is dit dé reden waarom ik het doe. Kwestie van op een positieve manier omgaan met onze situatie! ❤

    Like

Plaats een reactie